Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres kontakt@heavenbox.pl Do złożenia oświadczenia może zostać wykorzystany formularz, stanowiący załącznik nr 1..

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy;

3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą;

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu do umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposób płatności, jakiego użył Klient. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej

5. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu;

6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykracz jacy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowanie Towaru;

7. W przypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady określone w Kodeksie Cywilnym;

2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres kontakt@heavenbox.pl Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona, w każdym wypadku jednak nie dłużej niż w terminie 30 dni;

3. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Towary nie są objęte gwarancją producenta, chyba że co innego wynika z opisu towaru zamieszczonego na stronie internetowej sklepu.

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

 

 

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat PHU Marta Pałasz ul. Cyprysowa 9/39 43-600 Jaworzno kontakt@heavenbox.pl

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

– Adres konsumenta(-ów)

 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

– Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl